Boikot produk pro-Israel



al-Bakri fi Muar


Buat sekian kalinya, kita umat Islam sentiasa perlu diingatkan kerana memang sifat manusia akan lupa maka buat kita yang ingat, tolong ingatkan sahabat-sahabat kita, rakan sepejabat, adik-beradik dan kenalan untuk bersama-sama memboikot produk syarikat yang menyokong negara haram Yahudi Israel.

Dalam program-program keagamaan, usrah-usrah, kuliah-kuliah dan sebagainya cuba selitkan sedikit masa untuk menyedarkan umat Islam agar tidak membeli produk-produk syarikat yang berkaitan (syarikat yang menyokong Israel).

Perlu tanamkan kesedaran mengapa kita perlu lakukan tindakan ini (boikot). Tambahan pula produk ini bukanlah makanan asasi dan telah ada produk pilihan.

Sedih juga apabila kita umat Islam kurang ambil perihatin terhad saudara kita di Palestin. Bantuan bukan hanya dengan menghantar sumbangan tapi dengan tidak membeli produk-produk yang disebut pun dapat membantu.
NESTLE = NESRAEL
Untuk permulaan kita kurangkan membeli produk, jika ada produk gantian dapatkan dengan sedikit demi sedikit. Insya-Allah kita boleh jayakan.

Baca lagi disini
IKLAN:
Mari beriklan dengan Buletin Pasti, promosi hingga akhir tahun ini dengan bayaran serendah RM10.00 shj dan jika meletakkan iklan 4 bulan berturut-turut kami akan letakkan dalam iklan dalam blog Pasti Kawasan Bakri.


Responses

0 Respones to "Boikot produk pro-Israel"

For Palestine

Boikot Israel & Amerika

Jawatan Kosong
Iklan

WebTV

WebTV (Auto Channel)

Jika anda tidak dapat menonton siaran ini, sila muat turun & install plug-in P2P TV di sini

P2P TV hanya boleh dilayari dengan menggunakan Internet Explorer dengan syarat port 3502, 5000 - 6000 dibuka di firewall.

Categories

Mari membaca al-Quran
























Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors