TERKINI | DI PERMATANG PAUH



8.04 pm Terima kaseh kepada Tuan Hisammuddin Rais yang memberikan liputan yang berahi dan Ghairah ... klik SINI
7.59 pm Korang kat shout box tu kutuk aku ye .... nah klik SINI untuk lapuran kemenangan lagi.
7.55 pm Teman teman yang meng 'escort' peti undi menalipon dan mengucapkan terima kaseh kepada pihak polis kerana bekerjasama. Menurut mereka, pihak polis sudah tahu Anwar menang di Permatang Pauh. Kerjasama mereka berikan. Alhamdulillah.
7.47 pm Panggilan talipon dari rakan rakan memberitahu majoriti kemenangan DS Anwar Ibrahim adalah 18,000. namun keputusan terperinci sedang di tunggu.......cak pong cak pong !!!
7.11 pm untuk lapuran rasmi KLIK SINI
6.42 pm Info dari dalam dewan ... 5 saluran di menangi oleh DS Anwar Ibrahim. Pengiraan undi diteruskan.
6.32 pm 110 Saluran undi ditutup secara rasmi pada jam 5 petang. Laporan tidak rasmi melaporkan bilangan keluar mengundi ialah 38,144 orang iaitu sebanyak 65.25 peratus keluar mengundi. Walaubagaimanpun ianya adalah tidak rasmi. Keputusan rasmi akan keluar akan diketahui jika semua ketua-ketua tempat mengundi menyerahkan penyata borang 14 dan undi pos borang 15. [suarakeadilan]
6.22 pm Pengiraan undi sedang berjalan
6.12 pm Sebahagian dari penyokong PKR masih berada di Balai Polis Seberang Perai Utara dan sebahagian lagi sudah berarak ke Pusat Pengiraan undi di Insit. Tunku Bainun untuk mengikuti pengiraan undi.
5.52 pm Just got word that YB Gobalakrishnan and his two sons, both of whom are understood to have been part of the ghostbuster team that had been involved in the detention of the buses reported earlier, were beaten up and have been arrested and taken to the balai polis in seberang Jaya. [harismibrahim]
5.49 pm Di sahkan .... YB Gobala dan 2 orang anaknya ditahan oleh pihak polis. 7 buah trak dan 3 buah jip FRU kini dilaporkan berada di pekan Bukit Mertajam. [tukartiub]5.31 pm Pusat mengundi telah di tutup jam 5.00 tadi. Ketika ini semua pihak sedang menantikan perkembangan.
5.23 pm Ketika ini Sekolah Seberang jaya di kelilingi orang ramai dan FRU. Kedudukan sekolah tersebut berdekatan dengan Balai Polis Seberang Jaya. Sedang menanti lapuran.

Untuk himpunan berita
http://politikcelupar.blogspot.com/
HOME [no2umno]


Responses

0 Respones to "TERKINI | DI PERMATANG PAUH"

For Palestine

Boikot Israel & Amerika

Jawatan Kosong
Iklan

WebTV

WebTV (Auto Channel)

Jika anda tidak dapat menonton siaran ini, sila muat turun & install plug-in P2P TV di sini

P2P TV hanya boleh dilayari dengan menggunakan Internet Explorer dengan syarat port 3502, 5000 - 6000 dibuka di firewall.

Categories

Mari membaca al-Quran
























Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors