Polis tahan ahli PAS walaupun ada permit ceramah



Mohd Sabri Said
Fri Aug 22, 08 5:28:07 pm MYT

PERMATANG PAUH, 22 Ogos (Hrkh) - Suasana di Permatang Pauh semalam menjadi panas seketika apabila seorang ahli PAS, Asri Zakaria dari Kampung Tok Kando di tahan polis kerana membenarkan rumahnya diguna untuk ceramah kempen Dato' Seri Anwar Ibrahim.

Beliau ditahan polis berpakaian biasa pada pukul 4.00 petang lagi untuk mengerunkan keluarganya agar tidak memberi ruang dan menyokong Parti Keadilan Rakyat (KeADILan) pada pilihanraya kecil.

Menurut Ketua Jentera Daerah Mengundi Permatang Tengah, Idris Husin, motif tangkapan belum pasti kerana beliau belum dibenarkan bertemu peguam, Lim Boo Chang sehingga tengah malam semalam.

Hari ini, Lim dijangka bertemu pegawai polis di Bandar Perda untuk berbincang perkara ini setelah sebahagian jentera Daerah Mengundi yang ditugaskan mengesan di mana beliau di tahan lokap dipermainkan oleh polis di Seberang Perai dan Butterworth.

"Kita dah dapat kesan di mana dia sekarang ini. Kita hairan kenapa dia di tahan kerana ceramah itu ada permit. " ujarnya kesal. - mr_


Responses

0 Respones to "Polis tahan ahli PAS walaupun ada permit ceramah"

For Palestine

Boikot Israel & Amerika

Jawatan Kosong
Iklan

WebTV

WebTV (Auto Channel)

Jika anda tidak dapat menonton siaran ini, sila muat turun & install plug-in P2P TV di sini

P2P TV hanya boleh dilayari dengan menggunakan Internet Explorer dengan syarat port 3502, 5000 - 6000 dibuka di firewall.

Categories

Mari membaca al-Quran
























Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors