Kemerdekaan Negara ke-50




Erti kemerdekaan
Individu
- Bebas dari penjajah
-
-
-
-
-
--
-
Kakitangan kerajaan:
-
Polis : Bebas dari UMNO/BN
RTM : Bebas dari UMNO/BN
BPR : Bebas dari UMNO/BN
SPR : Bebas dari UMNO/BN
-
lain-lain agensi kerajaan : Bebaskan diri anda dari UMNO/BN
-
Erti kemerdekaan selepas penjajah Inggeris ialah
Bebas dari dibelenggu UMNO/BN
-
Kesimpulannya hari ini Malaysia masih dijajah dari segi politik dan pandangan stereo-type bahawa kerajaan itu adalah UMNO/BN.
-
Kerajaan = ke-RAJA-an iaitu bekerja bersama raja bukannya untuk UMNO/BN
-
prefix:
UMNO = United Malay National Org.
BN = Barang Naik
-
kepada ahli UMNO, anda janganlah marah. Semua ini ada benarnya. Kerajaan bukan UMNO/BN. Kerajaan bererti bekerja dibawah daulat Tuanku Seri Paduka Yang Di Pertuan Agong
-
Sajak ringkas:
Wahai pemimpin UMNO/BN
tukarlah aku sekarang,
aku sudah tua,
aku tak mampu lagi untuk bekerja
Tolonglah aku ingin berehat.
Tukarlah aku....."
Nukilan nuri di angkasa
-
Komen dari pembaca amat dialu-alukan.


Responses

0 Respones to "Kemerdekaan Negara ke-50"

For Palestine

Boikot Israel & Amerika

Jawatan Kosong
Iklan

WebTV

WebTV (Auto Channel)

Jika anda tidak dapat menonton siaran ini, sila muat turun & install plug-in P2P TV di sini

P2P TV hanya boleh dilayari dengan menggunakan Internet Explorer dengan syarat port 3502, 5000 - 6000 dibuka di firewall.

Categories

Mari membaca al-Quran
























Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors