Paras harga minyak jatuh dibawah paras 100 dolar...




Al-Bakri fil Jeram menulis
15 Sept. 2008

Assalamualaikum buat semua umat Islam dan salam sejahtera kepada yang bukan Islam. Hari ini apa yang ingin dituliskan ialah tentang harga minyak dipasaran dunia.

Ramai diantara kita disajikan dengan berita pertukaran 16 September dan lain-lain isu sehingga kita terlupa tentang kejatuhan minyak di dunia. Tahukah kita hari ini harga minyak telah jatuh ke 99.57 dolar setong.

Kita harap Protes menggerakkan jentera penerangan kepada rakyat. Pengharapan rakyat amat besar jika harga minyak di Malaysia dapat diturunkan dibawah harga RM2.00 seliter dapatlah kos pengangkutan ini dikurangkan.

Awal bulan ini harga minyak berada dalam lingkungan USD116 ke USD110 setong tapi minggu ini nampaknya harga minyak telah turun dibawah UDS100.

Turun turun... turun minyak...
Turun turun... harga minyak...





Responses

1 Respones to "Paras harga minyak jatuh dibawah paras 100 dolar..."

Tanpa Nama berkata...

asalamualaikum...alhamdulilah dan syabas kepada PAS Bakri yang memperjuangkan mengenai harga minyak yang turun. Harap - harap penurunan harga minyak dapat dilaksanakan sebelum raya demi kepentingan semua rakyat. Saya sebagai rakyat Malaysia, kekadang terkeliru dengan perjuangan sebuah lagi parti multiracial yang terlalu hendak menjadi pemimpin negara sehinggakan mereka terlupa perjuangan untuk membela rakyat dalam hal - hal seperti ini. Maaf jika ulasan saya tidak disukai, tetapi ini lah realiti di Malaysia kini, kaum lain semakin lantang menghentam orang - orang melayu.


16 September 2008 pada 8:53 PTG

For Palestine

Boikot Israel & Amerika

Jawatan Kosong
Iklan

WebTV

WebTV (Auto Channel)

Jika anda tidak dapat menonton siaran ini, sila muat turun & install plug-in P2P TV di sini

P2P TV hanya boleh dilayari dengan menggunakan Internet Explorer dengan syarat port 3502, 5000 - 6000 dibuka di firewall.

Categories

Mari membaca al-Quran
























Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors