Muslimat PAS Permatang Pauh raikan ibu tunggal



Mohd Sabri Said Thu
Sep 18, 08 3:26:32 pm MYT

PERMATANG PAUH, 18 Sept (Hrkh) - Dewan Muslimat PAS Kawasan Permatang Pauh meraikan ibu tunggal di majlis berbuka puasa dan sumbangan Aidilfitri di perkarangan Dewan Haji Zabidi Ali pada hari Sabtu 20 September jam 5.00 petang.

Ketuanya, Puan Suraya Saat berkata, program yang diberi nama "Tautan Kasih Ramadan" bertujuan mendekatkan lagi kasih sayang antara Dewan Muslimat dengan masyarakat terutamanya kalangan ibu tunggal yang rata-ratanya dalam kedaifan.

24 orang ibu tunggal yang dipilih akan dibawa oleh petugas yang diamanahkan membawa golongan itu ke dewan berkenaan seawal jam 4.00 petang bersama anak-anak mereka.

"Itulah antara yang Dewan Muslimat PAS Permatang Pauh boleh lakukan demi merapatkan silatulrahim dengan golongan terbabit. Bila mereka datang kita akan berikan sumbangan wang ringgit serta barangan hamper berupa barangan keperluan seharian," tambahnya lagi.

Program tersebut ujar Suraya, adalah program tahunan di mana Dewan Muslimat merupakan perantaraan antara penyumbang dan golongan sasar. - mns


Responses

0 Respones to "Muslimat PAS Permatang Pauh raikan ibu tunggal"

For Palestine

Boikot Israel & Amerika

Jawatan Kosong
Iklan

WebTV

WebTV (Auto Channel)

Jika anda tidak dapat menonton siaran ini, sila muat turun & install plug-in P2P TV di sini

P2P TV hanya boleh dilayari dengan menggunakan Internet Explorer dengan syarat port 3502, 5000 - 6000 dibuka di firewall.

Categories

Mari membaca al-Quran
























Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors