Orang-orang UMNO di kampung (Rembau) ini marah bila



Kisah UMNO lagi....

Oleh AMKNS

"Sewaktu kunjungan jam 2.30 petang, beliau sekeluarga masih lagi belum makan tenghari dan anak keduanya sedang memasak sayur menggunakan dapur kayu. Keadaan dapur cukup uzur dan atapnya bocor. Anak Pn Nafsiah yang ke-2 bakal menghadapi peperiksaan UPSR tahun ini dan merupakan pelajar harapan sekolah.


Dia mendapat 4A dalam keputusan percubaan yang lepas. Orang-orang UMNO didalam kampung ini marah bila kisah Pn Nafsiah keluar dalam (Akhbar) Sinar.


"Bukan saya yang meminta, ada orang yang hendak tolong..."




Kisah penuh keluarga Pn Nafsiah dalam akhbar Sinar Harian di http://rembau-hari-ini.blogspot.com/2008/08/ibu-sara-4-anak-ibu-uzur-di-chengkau.html Sinar Harian.


KOTA - Seorang ibu tunggal terpaksa memikul tanggungjawab yang besar dalam membesarkan lima orang anak dan empat yang masih bersekolah serta menjaga ibu yang telah uzur di Kampung Baru Chengkau Ulu. Nafsiah Yusof 48, yang bekerja di kilang ayam di Pedas, cekal menghadapi hidup setelah bercerai enam tahun lalu tanpa diberi nafkah untuk membesarkan anak-anak. "





UMNO Song.mp3 - omno


Responses

0 Respones to "Orang-orang UMNO di kampung (Rembau) ini marah bila"

For Palestine

Boikot Israel & Amerika

Jawatan Kosong
Iklan

WebTV

WebTV (Auto Channel)

Jika anda tidak dapat menonton siaran ini, sila muat turun & install plug-in P2P TV di sini

P2P TV hanya boleh dilayari dengan menggunakan Internet Explorer dengan syarat port 3502, 5000 - 6000 dibuka di firewall.

Categories

Mari membaca al-Quran
























Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors