Doktor Pusrawi akui akuan bersumpahnya benar




Oleh ulitmayang

" Dr Mohamed Osman Abdul Hamid yang memeriksa Mohd Saiful Bukhari Azlan di Pusrawi mengesahkan bahawa akuan bersumpahnya yang disiarkan dalam laman web Malaysia Today adalah benar dan miliknya. "

KUALA LUMPUR: Dr Mohamed Osman Abdul Hamid yang memeriksa Mohd Saiful Bukhari Azlan di Pusrawi mengesahkan bahawa akuan bersumpahnya yang disiarkan dalam laman web Malaysia Today adalah benar dan miliknya.

Beliau berkata tujuan beliau mengadakan sidang akhbar di sini, hari ini adalah untuk membersihkan namanya sebagai doktor yang berpengalamanan.

"Saya tidak terbabit dengan politik sesungguhnya akuan bersumpah saya itu benar. "Selama ketiadaan saya, saya bercuti selepas dinasihatkan Pusrawi," katanya pada sidang media yang diadakan di Majlis Peguam di sini.

Dalam akuan bersumpah itu, Dr Mohamed Osman mempertahankan hasil pemeriksaannya ke atas Mohd Saiful di Hospital Pusrawi pada 28 Jun lalu, beberapa jam sebelum Mohd Saiful membuat laporan polis dia diliwat.
"


Responses

0 Respones to "Doktor Pusrawi akui akuan bersumpahnya benar"

For Palestine

Boikot Israel & Amerika

Jawatan Kosong
Iklan

WebTV

WebTV (Auto Channel)

Jika anda tidak dapat menonton siaran ini, sila muat turun & install plug-in P2P TV di sini

P2P TV hanya boleh dilayari dengan menggunakan Internet Explorer dengan syarat port 3502, 5000 - 6000 dibuka di firewall.

Categories

Mari membaca al-Quran
























Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors