Unit Amal Maran bantu mangsa ribut



Basiron Abdul Wahab
Fri Jul 25, 08 12:22:31 pm MYT

MARAN, 25 Julai (Hrkh) - Empat mangsa ribut di kampung Awah dekat sini menerima bantuan daripada Pasukan Unit Amal PAS Kawasan Maran yang bergotong royong membersihkan kawasan rumah.

Dalam kejadian ribut petang kelmarin empat buah rumah penduduk di kampung itu hampir musnah dihempap pokok. Bagaimanapun tiada kemalangan dilaporakan selain daripada kerosakan harta benda.

Empat mangsa ribut itu ialah, Nasyaruddin Mohamad 32, Zabinah Sulaiman 66, dan Abdul Rahman Ismail 73.

Anggota Amal dengan kekuatan 20 anggota turut disertai Naib Yang Dipertua PAS Kawasan Maran, Ustaz Ramli Abdul Rahman.

Mangsa mengucapkan penghargaan dan terima kasih kepada pasukan Amal di atas keprihatinan mereka membantu masyarakat yang ditimpa musibah.

Semasa banjir tahun lalu, pasukan Amal Maran adalah di antara pasukan yang aktif membantu mangsa banjir mendahului pasukan sukarelawan lain.

Ramli berkata, pasukan Amal mengucapkan terima kasih kepada semua pihak yang memberi kerjasama dalam menjayakan kerja-kerja kebajikan seperti ini.

"Pasukan Amal tidak mengambil kira anutan politik dalam menghulurkan bantuan, kita tidak seperti pihak tertentu yang bertanya anutan politik dahulu sebelum memberi bantuan," katanya. - mns _


Responses

0 Respones to "Unit Amal Maran bantu mangsa ribut"

For Palestine

Boikot Israel & Amerika

Jawatan Kosong
Iklan

WebTV

WebTV (Auto Channel)

Jika anda tidak dapat menonton siaran ini, sila muat turun & install plug-in P2P TV di sini

P2P TV hanya boleh dilayari dengan menggunakan Internet Explorer dengan syarat port 3502, 5000 - 6000 dibuka di firewall.

Categories

Mari membaca al-Quran
























Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors