Perjumpaan YB-YB dari Pakatan Rakyat.



Pesuruhjaya Pas Johor menjawab soalan tentang muzakarah.

Saya dari Johor Bahru nak tanya tentang ASJ dan DJ.

Rakyat bertanyakan soalan, YB PR menjawab soalan

Antara ahli panel yang hadir dari PAS, DAP & PKR



3 orang YB PR adalah Doktor


Dr. Mohamad Taslim, Dr. Boo Cheng Hau dan Dr. Sheikh Ibrahim Salleh.


Perjumpaan YB-YB dari Pakatan Rakyat adalah bertujuan untuk mendengar masalah rakyat untuk dibawa ke sidang Dun. Dikesempatan ini, rakyat di daerah Muar dapat meluahkan masalah-masalah yang dihadapi seperti peparitan, lampu jalan, jalan bertar dan sebagainya. Terdapat juga seorang yang datang dari Johor Bahru semata-mata untuk menyampaikan beberapa soalan berkenaan dengan ASJ dan Dana Johor.

Untuk makluman semua penduduk Johor terutama dalam daerah Muar, peruntukan khas untuk Dun sebanyak RM200,000 tidak disalurkan kepada wakil rakyat yang telah rakyat pilih melalui sistem demokrasi(pilihanraya). Kerajaan UMNO/BN memang sebuah kerajaan yang menginaya rakyat dan masih tidak faham mengapa rakyat menolak UMNO/BN. Jangan terkejut dengan sekatan-sekatan yang dibuat membuatkan rakyat menjadi semakin marah dan seterusnya akan menolak UMNO/BN dipilihanraya yang akan datang.

Peringatan buat parti-parti kompenan BN, lebih baik kamu buat tindakan sekarang keluar dari BN. Kerajaan yang ada sekarang amat sangat lemah, ekonomi yang tidak menentu, inflasi meningkat, peluang kerja terhad, FDI (Foreign Direct Investment) iaitu pelaburan terus asing yang merosot ke tanggan ke-23 dikalangan negara-negara Asia Pasifik. Untuk menyelamatkan negara kita marilah kita bersama-sama dengan Pakatan Rakyat. Yang UMNO boleh masuk PAS atau PKR, MCA/MIC boleh menyertai DAP atau PKR dan boleh menjadi ahli kelab penyokong PAS.
Banyaklah soalan-soalan yang dikemukan dan program ini berjalan dengan lancar sehingga pukul 11 mlm.


Responses

0 Respones to "Perjumpaan YB-YB dari Pakatan Rakyat."

For Palestine

Boikot Israel & Amerika

Jawatan Kosong
Iklan

WebTV

WebTV (Auto Channel)

Jika anda tidak dapat menonton siaran ini, sila muat turun & install plug-in P2P TV di sini

P2P TV hanya boleh dilayari dengan menggunakan Internet Explorer dengan syarat port 3502, 5000 - 6000 dibuka di firewall.

Categories

Mari membaca al-Quran
























Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors