BANTULAH ADIK NUR IZZAH





Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikulnya’ itulah perumpamaan yang menimpa adik Nur Izzah Zahari, 5 tahun, yang disahkan menghidap leukemia dan kini terlantar di Hospital Kuala Lumpur (HKL).
Difahamkan Nur Izzah sudah lebih seminggu dirawat di Ward K3, Unit Pediatrik Hospital berkenaan, sebelum ini dia dirawat di Hospital Tengku Ampuan Afzan , Kuantan (HTAA) .
Ayahnya Zahari Mustapha 50, adalah seorang peneroka di Felda Kerantung 3, Rompin. Menurut Zahari anaknya mula mendapat rawatan kerana disyaki menghidap leukemia sejak tiga tahun lalu dan kini pihak HTAA merujuk kes anaknya itu ke HKL untuk rawatan lanjut. “Hospital ini seperti rumah kedua kami, ibunya terpaksa tinggal disini menemani Nur Izzah,” ujarnya.

Kepada sesiapa yang ingin membantu keluarga Zahari bolehlah mendepositkan wang ke akaun Bank Pertanian bernombor 21330256516 diatas nama Nur Amirah Bt Zahari. Zahari boleh dihubungi melalui talian telefon bimbit 019 9770235.


Responses

0 Respones to "BANTULAH ADIK NUR IZZAH"

For Palestine

Boikot Israel & Amerika

Jawatan Kosong
Iklan

WebTV

WebTV (Auto Channel)

Jika anda tidak dapat menonton siaran ini, sila muat turun & install plug-in P2P TV di sini

P2P TV hanya boleh dilayari dengan menggunakan Internet Explorer dengan syarat port 3502, 5000 - 6000 dibuka di firewall.

Categories

Mari membaca al-Quran
























Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors