Pemuda PAS Wilayah serah memorandum bantah konsert Inul



Oleh pemuda_putrajaya

"Ketua Pemuda PAS Wilayah Sdr Kamaruzaman Mohamad hari ini menyerahkan memorandum bantahan penganjuran konsert Inul yang akan diadakan di Stadium Bukit Jalil pada 27 Julai 2008. Memorandum tersebut diterima oleh pegawai khas Datuk Bandar Kuala Lumpur En Shaari Ahmad Junid yang mewakili Datuk hakim Borhan. Penyerahan memorandum tersebut juga turut disertai oleh Sdr Khairul Faizi Ahmad Kamil (Ketua Pemuda PAS Johor), Sdr Zulkarnain Mohamad (AJK PAS Wilayah Persekutuan) dan Suhaimi Abd Aziz (AJK PAS Wilayah Persekutuan).
Di dalam perbincangan dengan pegawai khas Datuk Bandar tersebut Sdr. Kamaruzaman menyatakan kekecewaan Dewan Pemuda PAS Wilayah kerana pihak DBKL meluluskan permit konsert tersebut. DPPWP menolak konsert Inul kerana ia akan membawa contoh yang tidak baik kepada masyarakat. Malah Majlis Ulama’ Indonesia (MUI) sendiri telah melabelkan Inul sebagai penari lucah.
Saudara Khairul Faizi membangkitkan persoalan, mengapa kelulusan permit konsert di Bukit Jalil terlalu mudah. Sedangkan permit konsert Inul di Stadium Larkin sebelum ini dibatalkan, walaupun telah dipohon 2 bulan sebelum tarikh konsert berlangsung. Mengapa pihak DBKL tidak merujuk kepada Pejabat Daerah Johor Bahru sebelum konsert tersebut diluluskan.
Sdr. Kamaruzaman juga meminta supaya sebarang konsert selepas ini perlu di teliti dan di kaji sebelum diluluskan. Sensiviti masyarakat perlu diambil kira sebelum meluluskan sebarang penganjuran konsert. Beliau juga berharap agar konsert Inul ini dibatalkan. Pemuda PAS Wilayah akan turun ke Stadium Bukit Jalil pada 27 Julai 2008 ini untuk mengedarkan risalah bagi menyedarkan orang ramai.


Responses

0 Respones to "Pemuda PAS Wilayah serah memorandum bantah konsert Inul"

For Palestine

Boikot Israel & Amerika

Jawatan Kosong
Iklan

WebTV

WebTV (Auto Channel)

Jika anda tidak dapat menonton siaran ini, sila muat turun & install plug-in P2P TV di sini

P2P TV hanya boleh dilayari dengan menggunakan Internet Explorer dengan syarat port 3502, 5000 - 6000 dibuka di firewall.

Categories

Mari membaca al-Quran
























Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors