Peranan TV3 menghentam pembangkang




Untuk sekian kalinya, TV3 memainkan peranan untuk melemahkan parti pembangkang. Seperti yang diketahui ramai BN masih menguasai Parlimen tetapi dengan majoriti mudah. Negeri dimana pembangkang menguasai, mereka dapat membuat perubahan dalam peringkat negeri tetapi perubahan peringkat nasional perlu dilaksanakan diperingkat kerajaan pusat (Parlimen). Hanya peringkat pusat yang boleh membuat keputusan peringkat nasioanl.


Dalam Buliten TV3 hari ini 9 Mac, 2008, dengan niat cuba mengelirukan rakyat. Contohnya jika perlu menurunkan harga minyak, hanya kerajaan pusat / perdana menteri yang membuat keputusan. Ini TV3 tidak menjelaskan dengan betul. Kita mintalah kepada TV3 supaya lebih adil dalam menyampai maklumat dan jangan cuba mengelirukan rakyat. Apakata jika kerajaan negeri Johor cuba untuk turunkan harga minyak. Adakah boleh berbuat demikian?? Terengganu yang banyak hasil minyak, adakah mereka boleh menurunkan harga minyak??


Kami amat yakin selepas ini pihak TV3 akan memainkan peranan untuk memburukkan pakatan pembangkang terutama antara Pas dan Dap.


Jika anda menonton TV3, pastikan anda mengkaji dahulu sebelum membuat ulasan.




Responses

0 Respones to "Peranan TV3 menghentam pembangkang"

For Palestine

Boikot Israel & Amerika

Jawatan Kosong
Iklan

WebTV

WebTV (Auto Channel)

Jika anda tidak dapat menonton siaran ini, sila muat turun & install plug-in P2P TV di sini

P2P TV hanya boleh dilayari dengan menggunakan Internet Explorer dengan syarat port 3502, 5000 - 6000 dibuka di firewall.

Categories

Mari membaca al-Quran
























Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors