Kain rentang, bendera & sepanduk PAS/PKR hilang



Memang seolah-olah menjadi kebiasaan setiap kali pilihanraya berlangsung, pihak pembangkang kerap kali dituduh dengan tuduhan tanpa usul periksa. Terbaru berita Tuan Guru Dato' Sri Abdul Hadi Awang tidak mahu bersalaman dengan calon BN. Mengapa media tidak mahu bertanya kepada Tuang Guru cerita sebenarnya, inilah persoalannya? Kredibiliti wartawan & pengamal media yang berpihak hanya kepada BN. (Boleh ikuti cerita dari Harakahdaily.net)
.

Bagaimana cara pihak BA menyampaikan maklumat kepada pengundi selain dari kain sepanduk dan kain rentang. Berapa sangat yang boleh dimuatkan dalam satu kain rentang?
Fikir punya fikir maka keluarlah ayat yang mudah untuk difahami. Setelah siap, sepanduk digantung pada tempat strategik supaya mesej sampai.
.

Namun itulah politik negara kita, kain rentang ini pun dicabut atau dirosakkan malah terdapat juga kes bendera Pas dibakar. Sudahlah di dalam TV BN hentam pembangkang, bila dibalas menggunakan kain rentang hilang pula.
.
Kepada aktivis BA dan penyokong teruskan berjuang. LAWAN tetap LAWAN.





Wasalam.


Responses

0 Respones to "Kain rentang, bendera & sepanduk PAS/PKR hilang"

For Palestine

Boikot Israel & Amerika

Jawatan Kosong
Iklan

WebTV

WebTV (Auto Channel)

Jika anda tidak dapat menonton siaran ini, sila muat turun & install plug-in P2P TV di sini

P2P TV hanya boleh dilayari dengan menggunakan Internet Explorer dengan syarat port 3502, 5000 - 6000 dibuka di firewall.

Categories

Mari membaca al-Quran
























Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors