Gambar MB Perak yang 'digelapkan' media








An explosion occurred on the 17th. March 2008 at the Malayan Flour Mills premises at Lumut killing 3 persons and on the 18th. March, the new MB Ir.Nizar and the DAP state assemblyman Ngeh Koo Ham visited the family of one of the victims. Here are the pictures that will bring tears to your eyes!



MB Ir Nizar bersama ADUN DAP Ngeh Koo Ham melawat keluarga mangsa letupan kilang tepung Malayan Flour Mills di Manjung pd 18 Mac 2008.



Gambar di bawah MB Ir Nizar ketika meluangkan masa di rumah seorang dari 3 mangsa yg terbunuh, Lok Lai Keat, 51 dari Sitiawan. MB Ir Nizar yg boleh bertutur dalam dialek mandarin.hokkien dan kantonese turut memujuk anak mangsa Lok Min Yee, 10 yg meratapi kehilangan bapanya. (gambar dibawah tidak mungkin tersiar di media arus perdana).



touching photos,..


KUALA LUMPUR, 11 April (Hrkh) - Biarpun ditohmah dengan pelbagai gelaran dan negeri menjadi 'ancaman' dan 'serangan' Umno, Barisan Nasional (BN) dan media arus perdana namun Menteri Besar Perak Ir Mohamad Nizar Jamaluddin tetap menjalankan tugas dan tanggungjawab seperti sedia kala di samping bertemu masyarakat sekaligus menangkis dakwaan yang tidak tepat selama ini.


Berikut adalah gambar-gambar beliau yang 'menyentuh hati' tetapi kemungkinan 'digelapkan' atau tidak disiarkan oleh media sewaktu pertemuannya dengan keluarga mangsa tragedi, tanpa mengira latar belakang kaum.



Dalam gambar tersebut Nizar kelihatan bersama Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Setiawan yang juga Pengerusi DAP Ngeh Koo Ham melawat keluarga mangsa letupan kilang tepung Malayan Flour Mills di Manjung pada 18 Mac lalu.



Kelihatan Nizar meluangkan masa di rumah seorang dari tiga mangsa yang terbunuh, Lok Lai Keat, 51 dari Sitiawan dan beliau yang boleh bertutur dalam bahasa Cina turut memujuk anak mangsa Lok Min Yee, 10 yang meratapi kehilangan bapanya.




Responses

0 Respones to "Gambar MB Perak yang 'digelapkan' media"

For Palestine

Boikot Israel & Amerika

Jawatan Kosong
Iklan

WebTV

WebTV (Auto Channel)

Jika anda tidak dapat menonton siaran ini, sila muat turun & install plug-in P2P TV di sini

P2P TV hanya boleh dilayari dengan menggunakan Internet Explorer dengan syarat port 3502, 5000 - 6000 dibuka di firewall.

Categories

Mari membaca al-Quran
























Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors