PRK059 Bukit Gantang



al-Bakri fi Muar
29 Mac, 2009

Syukur Alhamdulillah, Pas Kawasan Bakri dapat menghantar wakil pada hari penamaan calon hari ini. Walaupun jauh nun di Selatan Semenanjung, kami seolah mendapat suntikan apabila melihat para penyokong Pakatan Rakyat dimana-mana kami singgah.


"Apa lagi yob, moh le kita cepat sampe ke Tepeng (Taiping)"

Macam tak sabar untuk sampai ke bandar Taiping. Kami tiba plaza tol Changkat Jering seawal jam lebih kurang 4.50 pagi. Setibanya di bandar Taiping kami menuju ke masjid menunggu waktu subuh masuk. Cuma tempat untuk meletakkan kereta memang agak susah sedikit. Kebanyakan dah dipenuhi kenderaan penyokong Pakatan Rakyat.

Para penyokong datang dari segenap pelosok tanahair untuk memberi sokongan kepada calon Pakatan Rakyat Datuk Seri Ir. Nizar Jamaluddin.


Sahabat-sahabat kami dari kawasan-kawasan lain
juga kelihatan diawal pagi. Oleh kerana keadaan jemaah yang ramai, solat subuh dijalankan berperingkat. Inilah semangat yang perlu ada pada semua ahli Pakatan Rakyat yang beragama Islam, sembahyang janganlah sesekali ditinggalkan.

Saya ada beberapa lagi koleksi gambar untuk dikongsi bersama.
Rasa macam nak rehat, insya-Allah esok akan bersambung. Mana taknya, dari malam tadi sampai ke Markaz belum mandi dan badan rasa penat sangat.

Takbir !!! Takbir !!! Takbir !!


Responses

0 Respones to "PRK059 Bukit Gantang"

For Palestine

Boikot Israel & Amerika

Jawatan Kosong
Iklan

WebTV

WebTV (Auto Channel)

Jika anda tidak dapat menonton siaran ini, sila muat turun & install plug-in P2P TV di sini

P2P TV hanya boleh dilayari dengan menggunakan Internet Explorer dengan syarat port 3502, 5000 - 6000 dibuka di firewall.

Categories

Mari membaca al-Quran
























Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors