Palestine: Teruskan memboikot produk Amerika/Israel



Al-Bakri fil Muar
11 Jan 2009

Diwaktu rakyat Palestin menderita diserang Israel, rakyat Malaysia diminta memboikot produk Amerika sekutu kuat Israel. Cuma terkilan semasa menonton rancangan terbitan RTM salah seorang dari 3 pengacara menyatakan beliau seolah-olah tak boleh lekang dengan kopi Starbuck dengan nada yang bersahaja tanpa ada rasa perasaan perihatin dengan penderitaan rakyat Palestin.

Saya percaya ramai yang turut sama memboikot produk-produk yang jelas menyokong keganasan Israel. Semalam sewaktu mendengar dalam rancangan radio Ikim, pengulas meminta kita rakyat Malaysia terus memboikot produk McDonald, Starbuck dan filem terbitan Walt Disney terbaru dibintangi oleh Adam Sandler iaitu Bed Times story. Ketiga-tiga syarikat ini telah mengistihar keuntungan mereka akan disalurkan kepada Israel negara pengganas.

Teruskan memboikot produk Amerika, ingat penderitaan rakyat Palestine. Ekonomi Amerika sedang gawat ditambah pula dengan kejatuhan 3 syarikat gergasi automobil.

Tidak lupa juga kenderaan berjenama General Motor seperti Chevrolet, Hummer dan GMC. Rasanya banyak juga kenderaan ini di Arab Saudi, jadi kita berharap sangatlah rakyat Arab Saudi boikot terus kenderaan General Motor tak lupa juga rakyat Malaysia boikot kenderaan Chevrolet (yang ada logo macam salib).

Other News:

Tourism boycott hits Israel in both directions -Tourists boycott Israel & Israeli tourists are now boycotted!

Irish Hotel Boycotts Israeli Tourists
BreakingNews.ie


October 03, 2002

An Israeli citizen has revealed how a Co Kerry hotelier refused to accommodate him and his family because of the Israeli government’s treatment of the Palestinians.
Arieh Bender, a journalist from one of Israel’s biggest newspapers, said he sent an e-mail to Killarney Lakeland Cottages in Muckross last week to inquire about accommodation for a party of nine.

He received a reply from someone called Brian O’Shea saying “we are not accepting bookings from Israeli citizens due to the treatment of Palestinians by the Israeli government”.

Campaign:
We urge all European who is against Isreal agression to Palestinian, boycott any reservation from Israel.


Responses

0 Respones to "Palestine: Teruskan memboikot produk Amerika/Israel"

For Palestine

Boikot Israel & Amerika

Jawatan Kosong
Iklan

WebTV

WebTV (Auto Channel)

Jika anda tidak dapat menonton siaran ini, sila muat turun & install plug-in P2P TV di sini

P2P TV hanya boleh dilayari dengan menggunakan Internet Explorer dengan syarat port 3502, 5000 - 6000 dibuka di firewall.

Categories

Mari membaca al-Quran
























Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors