Himpunan Aman bagi membantah kekejaman Israel Zionist



23 JANUARI 2009

Badan Perhubungan PAS Negeri Johor telah mengadakan Himpunan Aman bagi membantah kekejaman Israel zionis pada hari Jumaat 23 Feb. 2009.
Himpunan kali kedua ini diadakan di Masjid Jamek Sultan Ibrahim, Tanjung Emas Muar. Sebelum ini, himpunan seperti ini telah diadakan di Masjid Sultan Abu Bakar Johor Bahru. Dalam himpunan tersebut, Yang Berusaha Dato' Dr. Hj. Mahfodz Mohamad (Pesuruhjaya PAS Negeri Johor) telah menyatakan bahawa Himpunan Aman ini akan diadakan pada masa akan datang di tempat yang lain pula. Beliau berkata, kita sebagai umat Islam perlu peka ke atas saudara kita yang dizalimi. Beliau juga merayu kepada orang ramai agar dapat menghulurkan derma bagi membantu mangsa kezaliman Israel dan memulaukan barangan keluaran mereka.

Turut hadir ialah Sdr. Khairul Faizi Ahmad Kamil (Ketua Pemuda PAS Negeri Johor), Ust. Abdulah Husin (Ketua Dewan Ulama PAS Johor), YB Dr. Sheikh Ibrahim Salleh (ADUN Sg. Abong), YB Er Teck Hwa (Ahli Parlimen Bakri), Pimpinan PAS Muar, Ledang, Pagoh dan Bakri. Dalam Himpunan Aman tersebut, pihak penganjur telah mengedarkan risalah berkaitan kekejaman Israel dan barangan keluaran Israel dan sekutunya.

Dato' Dr. Hj. Mahfudz sedang berucap. Di sebelah beliau ialah YB Er Teck Hwa (Ahli Parlimen Bakri), YB Dr. Sheikh Ibrahim Salleh (ADUN Sg. Abong) dan Sdr. Khairul Faizi Ahmad Kamil (Ketua Pemuda PAS Negeri Johor).


Responses

0 Respones to "Himpunan Aman bagi membantah kekejaman Israel Zionist"

For Palestine

Boikot Israel & Amerika

Jawatan Kosong
Iklan

WebTV

WebTV (Auto Channel)

Jika anda tidak dapat menonton siaran ini, sila muat turun & install plug-in P2P TV di sini

P2P TV hanya boleh dilayari dengan menggunakan Internet Explorer dengan syarat port 3502, 5000 - 6000 dibuka di firewall.

Categories

Mari membaca al-Quran
























Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors