Antara kata-kata aluan DS Nizar



al-Bakri fi Muar
30 Jun 2009

Syukur alhamdulillah ceramah semalam berjalan dengan selamat dan aman seperti kebiasaan. Cuma disini saya ingin merakam ucapan terimakasih buat DS Nizar yang memberi penghargaan kepada para bloggers. Ini menunjukkan beliau tidak lupa kepada peranan para blogger.
Walaupun para blogger hampir 90% bekerja secara sukarela dan sambilan tapi saya pasti hasrat para blogger ialah untuk memberi penerangan, menegur dan mungkin dapat memberi pandangan dari sudut luar dari kepimpinan.
Semalam, saya ingat tak berkesempatan bersalaman dengan beliau kerana ramai yang ingin ambil peluang bersalaman tapi sangkaan saya meleset. Dah 2 kali aku bersalaman dia Dato Seri Nizar, mula-mula semasa berada di Ipoh sewaktu majlis makan malam Sekolah Teknik Ipoh.
Akhir kalam, harap Dun Perak dapat dibubarkan dengan segera biar rakyat yang menentukan.


Responses

0 Respones to "Antara kata-kata aluan DS Nizar"

For Palestine

Boikot Israel & Amerika

Jawatan Kosong
Iklan

WebTV

WebTV (Auto Channel)

Jika anda tidak dapat menonton siaran ini, sila muat turun & install plug-in P2P TV di sini

P2P TV hanya boleh dilayari dengan menggunakan Internet Explorer dengan syarat port 3502, 5000 - 6000 dibuka di firewall.

Categories

Mari membaca al-Quran
























Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors