Apa Umno dah buat: Sorotan Perobohan Masjid Bujal Terengganu



al-Bakri fi Muar

Sambungan tajuk diatas.

Masih ingatkah anda kejadian perobohan masjid Bujal di Terengganu berlaku selepas Umno/BN kembali berkuasa pada tahun 2005. Selepas kejadian tersebut, kejadian bangunan demi bangunan runtuh. Doa rakyat yang dizalimi memang tidak ada hijab pasti akan dimakbulkan Allah.


KUALA TERENGGANU - Masih heboh diperkatakan oleh media dan rakyat tentang isu ‘doa laknat’ yang belum dibaca lagi oleh Menteri Besar Kelantan, Tuan Guru Dato’ Nik Abdul Aziz Nik Mat.
http://buletinonline.net/images/stories/berita16/rtb%20bujal%20roboh%20masjid%20007.jpgPada umumnya, orang ramai dapat menerima, apabila seseorang itu dizalimi, dianiayai, dan hilang segala punca mahu meminta pertolongan, maka dia akan berdoa kepada Allah SWT. (Gambar - Runtuhan Masjid Bujal).

Cuma orang-orang Umno yang tidak dapat menerima hakikat ini kerana, mungkin mereka tidak pernah menerima kesusahan dan kesengsaraan akibat dizalimi.

Apa pun doa yang dibaca oleh seseorang yang dizalimi itu, terpulanglah kepada orang itu sendiri, samada mahu mendoakan sesuatu yang buruk terhadap orang yang menzaliminya atau doa yang baik.




Responses

0 Respones to "Apa Umno dah buat: Sorotan Perobohan Masjid Bujal Terengganu"

For Palestine

Boikot Israel & Amerika

Jawatan Kosong
Iklan

WebTV

WebTV (Auto Channel)

Jika anda tidak dapat menonton siaran ini, sila muat turun & install plug-in P2P TV di sini

P2P TV hanya boleh dilayari dengan menggunakan Internet Explorer dengan syarat port 3502, 5000 - 6000 dibuka di firewall.

Categories

Mari membaca al-Quran
























Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors