Kenyataan Hishamuddin



Rentetan dengan beberapa siri petugas PAS kena pukul oleh petugas BN, Menteri Dalam Negeri Dato’ Hishamuddin telah memberikan maklumbalas terhadap kes tersebut dalam salah sebuah Unit Media Pro-BN. Dalam maklumbalas tersebut beliau telah menyalahkan Kepimpinan Parti PAS kerana gagal mengawal petugas-petugas PAS sehingga mencetuskan pergaduhan dan juga menimbulkan ketegangan dalam suasana kempen PRK N31 Bagan Pinang.

Bersangkut-paut dengan itu, seorang petugas PAS yang tidak mahu dikenali, telah datang ke Markaz Induk bertemu dengan kami dan menceritakan sedikit sebanyak tentang apa yang berlaku pada malam tersebut. Petugas BN yang menyerang mereka malam itu, ketika meninggalkan lokasi ada menyatakan bahawa “ini kira kosong-kosong balik”. Menurut petugas tersebut juga serangan ini dianggap serangan balas terhadap kejadian pukul Putra Malaysia, Dato’ Abdul Azeez ketika Hari Penamaan calon PRK N31 Bagan Pinang


Responses

0 Respones to "Kenyataan Hishamuddin"

For Palestine

Boikot Israel & Amerika

Jawatan Kosong
Iklan

WebTV

WebTV (Auto Channel)

Jika anda tidak dapat menonton siaran ini, sila muat turun & install plug-in P2P TV di sini

P2P TV hanya boleh dilayari dengan menggunakan Internet Explorer dengan syarat port 3502, 5000 - 6000 dibuka di firewall.

Categories

Mari membaca al-Quran
























Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors